Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

BᗩMBᏙм ❤


  • Wawe
  • OneEight years old

  • Love ❤

    20 November 2012 ∞ Cinta Dan Sayang Saya Untuk Muhammad Suffian Bin Mohamad Arshad Teguhnya Berjuta-juta Kali Dari Eiffel Tower♡

    Ya allah, andai takdir jodohku bukan untuknya aku percaya dia telah memilih yang lebih baik untuk dirinya ♥
    6 Februari 2015
    Kami Kawan ❤
    Buah Hati Pengarang Jantung ❤
    I Love You So Much ❤
    BFF ❤
    Them ❤
    Love ❤
    Mok-Mok ❤
    Guwa ❤


    Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
    Skins by: IlliShuhada
    Basecode : PikaChan
    Best viewed in Mozilla and Google Chrome
    Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

    Besok 19 / 12 / 2012

    Assalamualaikum .


    19 Disember 2012 tarikh sekeping kertas bakal menjengah ke semua sekolah-II di Malaysia yang mampu membuatkan pelajar-II batch 1997 menangis kegembiraan mahupun tidak berselera makan selama seminggu mungkin berdasarkan keputusan di atas kertas tersebut . Dan besok 19 Disember 2012 tuh , wawa da makin terasa gelisah dan sebagainya . Ibarat pepatah org bercinta " Mandi sentiasa basah , makan always kenyang dan tido sentiasa lena " . K aku merepek dekat situ . Tujuan aku merepek kat situ sbb nak tenangkan jiwa yang bergelora bagai ombak rindu nie .

    Macam-II perasaan ada dalam diri aku skrg nie sejak minggu lepas lagi . 1stly aku takot x dapat mcm yang aku nak :/ Maybe akan menghampakan mak and ayah aku . Kalau result aku x sebagos mne msti akan d banding dgn cousin-II aku yang same umo dgn aku nie . Haishh , aku x nak mak and ayah malu . Smlm mak ckp mak mimpi yang aku dapat straight D . Ya Allah , petanda apa yang kau cuba sampaikan nie ? Tyme tuh  , seriously mata aku nak mula berair and tunggu tyme nak mengalir ja air mata nie . Aku tahan sbb aku x nak buat mak aku makin risau dengan mimpi dia tuh . Aku da cuba sedaya upaya aku utk jawab PMR tuh dgn elok . Dan aku harap sangat mimpi tuh membawa maksud yang aku bakal mendapat result yang elok dan mengembirakan mak and ayah :') Mcm-II solat aku da buat tapi hati aku still ta tenang lagi dan aku berharap everthing gonna be okay ^_^ Dan besok penentuannya samada aku boleh stay lagi at situ atau pun tak boleh dah :') Aku harap dapat Kolej Vokasional Kulim , Kedah tuh sgt-II . Dan kalau dapat SBP , in sha Allah aku akan pegy . Tapi nak tinggalkan dia ? Hurmm , sebulan tuh :/ Aku ta sanggup . 2 minggu sekali boleh tahan lha lagi . Sbb tuh aku kena pkir dlo kalau aku dapat SBP :') Result Oh Result , harap kau keluar yang terbaik utk diri aku nie :D

    Usaha + Doa + Tawakal :)