Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

BᗩMBᏙм ❤


  • Wawe
  • OneEight years old

  • Love ❤

    20 November 2012 ∞ Cinta Dan Sayang Saya Untuk Muhammad Suffian Bin Mohamad Arshad Teguhnya Berjuta-juta Kali Dari Eiffel Tower♡

    Ya allah, andai takdir jodohku bukan untuknya aku percaya dia telah memilih yang lebih baik untuk dirinya ♥
    6 Februari 2015
    Kami Kawan ❤
    Buah Hati Pengarang Jantung ❤
    I Love You So Much ❤
    BFF ❤
    Them ❤
    Love ❤
    Mok-Mok ❤
    Guwa ❤


    Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
    Skins by: IlliShuhada
    Basecode : PikaChan
    Best viewed in Mozilla and Google Chrome
    Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

    qwertyuiop

    Assalamualaikum .

    Firstly aku nak ucap tahniah dekat batch 1997 yang dapat straight A and banyak A lagi daripada aku nie :') Result aku ? Hahaha . Gilaa terbaek di pasaran lhaa . Kurang daripada 3A :/ Double sedih di situ . Lain yang aku harap lain yang jadik . 19 / 12 / 2012 memang hari yang aku down gila sebab result aku macam hampeh  , balek rumah teros aku kena marah dengan ayah and dia bandingkan aku dengan cousin-II yang lain . Tyme tuh aku tahan jaa dari nak nges sampai satu tahap ayah ckp aku nie jenis suka habiskan duit dy ja , bukan nak study betol-II . Kay , aku da sentap dekat situ . Blah msok bilik tros and then air mata turun tak henti-II . Aku x mintak pown result mcm tuh , btw aku da cuba sedaya upaya aku dah tapi da x de rezeki aku . Maybe Allah nak kasi kejayaan yang lain utk aku . Aku taw aku dah kecewakan mak and ayah tapi aku akan tebus balek semua tuh dalam SPM nanti . Sampai hari ni ayah x nak cakap dengan aku n tgok muka aku apatah lagi . Kay , aku harus bersabar di situ . * Fake smile :') * Baru aku taw , result yang hampeh lebih sedih daripada putus cintaa >.< Tambah plak aku da x boleh nak stay sch tuh da sbb result aku nie lhaa . Aku terpaksa tukar sch lain , dan aku boleh stay sch tuh dlo sementara nak tunggu keputusan kolej vokasional tuh . Harap-II aku dapat lha . Sch harian ? Aku x nak pegy lha . Memilih gilaa kan aku nie . Sch harian tuh pilihan terakhir aku lha klu x dapat kolej vokasional tuh . Doa-II kan supaya aku dapat kolej vokasional tuh kay :') 


    Semalam genap sebulan couple dengan dia . Tuh pown dia yang engatkan , aku memang x arh nak egt dengan result aku macam ape lagi . Aku harap relay aku dengan dia kekal lhaa , kalau boleh lebih lama daripada relay aku dengan ex aku yang genap 2 tahun tuh . Lastly aku nak cakap , aku sayang dia sangat-II . 

    Happy one monthsary abam , I hope our relationship can be everlasting . Awak dekat sana tuh jaga diri elok-II kay . Ape awak buat kat sana saya tak tahu samada awk setia kew x sebab kan kite jaoh woihh . Dan saya harap sangat awk setia , saya sayang awk sangat-II . Thank you sebab bahagiakan saya selama sebulan nie . Dan tengs jugak sbb da jadik sebahagian daripada hidup saya ❤