Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

BᗩMBᏙм ❤


  • Wawe
  • OneEight years old

  • Love ❤

    20 November 2012 ∞ Cinta Dan Sayang Saya Untuk Muhammad Suffian Bin Mohamad Arshad Teguhnya Berjuta-juta Kali Dari Eiffel Tower♡

    Ya allah, andai takdir jodohku bukan untuknya aku percaya dia telah memilih yang lebih baik untuk dirinya ♥
    6 Februari 2015
    Kami Kawan ❤
    Buah Hati Pengarang Jantung ❤
    I Love You So Much ❤
    BFF ❤
    Them ❤
    Love ❤
    Mok-Mok ❤
    Guwa ❤


    Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
    Skins by: IlliShuhada
    Basecode : PikaChan
    Best viewed in Mozilla and Google Chrome
    Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

    Happy Birthday Twins Lain Parents

    Assalamualaikum 


    1stly tataw nak hapdet apa . Toleh kanan toleh kiri , nahh haa dapat idea utk hapdet entry khas sempena birthday twins lain mak bapak nie merangkap kawan baik di SMKANT sejak form 1 lagi . 
    Korg tgok nie , patot bangga dengan kawan mcm aku nie yang sanggup buat entry khas utk korg * muka acah-2 bangga ja * 

    Seriously smlm terlupa gila yang hari nie birthday yaya dengan myra , tgok mamat semak mna tah wish birthday dorg at fb baru aku tergedik-2 terkabut-kabut bagai nak wish jugak . Pagi tadi acah-2 tgh tido elok -2 sambil menikmati kedinginan pagi yang x berapa nak pagi tuh boleh plak myrot call . Mentang-2 ahh dapat call free kan . Dengan suara ala-2 rock teramat aku jwb call dy n boleh plak dy cakap : 

    Myrot : Hang , tengah tidoq ka ?
    Aku : Hurmmmmmmmm . 
    Myrot : Ta pa lha , tidoq lha balek , sj aku nak kacau hang . Hehehe

    Ciss ! Aku klu bab-2 sengaja nak kacau aku tido nie mmg pantang ahh . Serta merta ibarat transformer bertukar aku jadik cergas smcm plak . * transformer ada bertukar kew woih ? * 
    Aku un dengan malas-2 nya wish utk kesekian kalinya Happy Birthday :') Untuk kesekian kalinya kena bangga sebab dapat sahabat mcm aku yang sanggup tido diganggu oleh kawan-2 .  Hohoho . 


    From left : Aku , Yaya ( Dia mmg x masal nak amek pic sengsorang asyk berkepit ja )


    Kau tgok yang comel tuh Myroott lhaa . Colgate sentiasa >.< 

    Pagi tadi dengan tak malunya dy dengan yaya mnx aku belanja pizzahut bila hangout nanti . Pfftt . Nak mahal-2 jaa . Lastyly aku nak Selamat Hari Lahir dan Selamat Mengingati Mati :') 

    Perasaan aku dekat dia dah tak macam dulu lagi :/