Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

BᗩMBᏙм ❤


  • Wawe
  • OneEight years old

  • Love ❤

    20 November 2012 ∞ Cinta Dan Sayang Saya Untuk Muhammad Suffian Bin Mohamad Arshad Teguhnya Berjuta-juta Kali Dari Eiffel Tower♡

    Ya allah, andai takdir jodohku bukan untuknya aku percaya dia telah memilih yang lebih baik untuk dirinya ♥
    6 Februari 2015
    Kami Kawan ❤
    Buah Hati Pengarang Jantung ❤
    I Love You So Much ❤
    BFF ❤
    Them ❤
    Love ❤
    Mok-Mok ❤
    Guwa ❤


    Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
    Skins by: IlliShuhada
    Basecode : PikaChan
    Best viewed in Mozilla and Google Chrome
    Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

    1 , 2 , 3 story .

    Hi , Assalamualaikum .


    X da motif gambar nie , sesaja sesuka hati letak btw
    da lama x updates blog nie , da rasa mcm ketinggalan updates segala bagai . 
    Budak kolej katakan busy memanjang sampai x da masa nak updates blog . 
    Okay-okay , Alhamdulillah 7th monthsary da dgn Suffian . Ada lagi 5 bulan nak cukup setahun :)
    Hopefully , kekal lebih lama lah dengan Suffian ni , aku x nak jadik mcm dengan Naz dlo :'/
    Sakit sangat bila jadik mcm tuh . Pape pongg chill >.< 
    Sepanjang 7 bulan couple dgn Suffian nie , ada happy , sedih , geram , cemburu , marah , sakit hati and rasa nak clash . 
    Bila couple jarak jaoh dengan tak pernah jumpa nie , hati aku cepat sgt berubah-ubah tapi aku tetapkan jugak pendirian yang aku sayang dia dan x kan curang ! Cewahh . 
    Bukan nak banding tapi aku dgn Naz dlo x da sesegan aku dgn Suffian . Hurmm , pelik di situ . ._.
    Dlo senang-2 ja aku ckp aku x suka dia mcm nie mcm tuh , jgn lyn pompuan lain lha apa lha tapi skrg aku byk pendam . Uat lex uat peace ^^ 

    Okay-okay , stop cerita pasal tu . Nie aku nak story pasal Zahid Esuan , dy tuh mmbe yang aku kenal dkt KakiBoom iaitu sebuah group like status sapa-2 ja . 
    Kenal punya kenal , chat punya chat , tukar no punya tukar no . Last-2 ktorg rapat . 
    Dia selalu tego aku pasal aurat , solat dan slalu bagi nasihat . 
    Aku hargai gila bila dpt jadik mmbe dgn dia , seriously dy baik sgt . Aku lebih suka share story dgn dia . 
    Sbb dia memahami dan ada ja nasihat dia utk aku . 

    Lastly , Alhamdulillah exam semester 1 semua lulus . Dan 4 flat utk subjek Pengurusan Perniagaan . Syukur ke Hadrat Ilahi . Dan aku baru dpt taw yang kalau 1/7 nie abg dpt tawaran kerja sebgai Pegawai Penjara automatik kena ke Simpang Renggam :( Kalau dia x dpt tawaran kerja tuh , bulan 2 tahun dpn dia kwen dgn Nadia dan pertengahan tahun 2014 dia akan fly ke Australia utk teman Nadia blja di sana :'( Pape pun aku harap di mana un abg berada dia still dalam keadaan yang baik-2 saja dan sihat senantiasa :') 
    Genap setahun 6 hari break dgn Naz