Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

BᗩMBᏙм ❤


  • Wawe
  • OneEight years old

  • Love ❤

    20 November 2012 ∞ Cinta Dan Sayang Saya Untuk Muhammad Suffian Bin Mohamad Arshad Teguhnya Berjuta-juta Kali Dari Eiffel Tower♡

    Ya allah, andai takdir jodohku bukan untuknya aku percaya dia telah memilih yang lebih baik untuk dirinya ♥
    6 Februari 2015
    Kami Kawan ❤
    Buah Hati Pengarang Jantung ❤
    I Love You So Much ❤
    BFF ❤
    Them ❤
    Love ❤
    Mok-Mok ❤
    Guwa ❤


    Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
    Skins by: IlliShuhada
    Basecode : PikaChan
    Best viewed in Mozilla and Google Chrome
    Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

    Kawan

    Assalamualaikum. How time flies so fast hah? Kejap ja dah pertengahan tahun, dah nak puasa dah nak raya, dah nak habis pra-dip, dah nak masuk 18, dah boleh kahwin. Oppss. Dah lama tak update blog ini. Kemain berhabuknya. Sebenarnya aku malas nak update, bukannya takda story tapi malas menguasai diri. Semua ni setan punya kerja lah ni. 

    Sebenarnya aku pun taktahu nak update pasal apa. So, yang terlintas difikiran aku pasal sorang membe nih. Eh, bukan nak bukak aib dia kepe. Serious talk makin lama aku makin tak faham dengan perangai dia. 
    Bayangkan dia buat aku terasa, tapi serious ah memang aku terasa time main volleyball tuh. Tapi aku nih kan jenis suka happy-happy even kadang-kadang mood aku nih kejap ok kejap ko. Aku tarik muka gak lepas dia buat aku terasa tuh, lastly aku ok semula pastu tetiba dia yg moody smcm n aku jugak yg terpaksa mintak maaf. Eh, kimak betullah. Tapi aku sabar lagi, jaga hati membe katakan. Aku cakap dekat dia, aku nak tarik diri dari main bola tampar sebab nak study untuk exam. Lepastu teros dia tarik muka n tak cakap dengan aku. Nak jaga perasaan kawan punya pasal, aku join jugak bola tampar tuh. Bila asyik p latihan bola tampar ja kelas jadik malas nak masok. Dia ajak aku ponteng. Aku ikot tapi bila orang tanya dia, dia cakap aku lah yang ajar dia. Palabapak dia. Ingat jaga perasaan kawan, aku diamkan ja. Pergi Langkawi, banyak benda yang dia buat bagi aku sakit hati. Rahsia pun dia dah takleh simpan. Mulut longkang. Tapi aku pendam pendam dan pendam sakit hati tuh sebab nak jaga perasaan kawan. 

    Disebabkan nak jaga perasaan dia, aku sanggup sakit hati apa semua. Isnin haritu dia ajak aku pergi ambil makanan dekat dewan makan. So aku pun nak pergi ah, tapi dia asyik buat malu-malu. Kononnya ada lelaki yg minat dia ada dalam dewan makan tuh. Erghh, lelaki tuh selalu kacau hang tak bermakna dia suka hang. Tolonglah faham sayangg. Kadang-kadang saja nak test hang tuh melayan ke idoknya. Lastly aku bengang, aku blah n teros ckp dkt dia " hang bukan cantik pun, takdak sapa aih nak usha ". Tros dia buat muka bebai n masok dorm tros buat moody. So kesah pulak aku? Haritu aku rasa puas sangat sbb asyik aku ja pendam sbb nak jaga perasaan kawan kan. Skrg buat hati kering. Asyik aku ja nak jaga perasaan dia, perasaan aku sapa nak jaga? Aku nak dia tahu, aku tak pernah benci dia. Apatah lagi sengaja nak sakitkan hati dia. Tapi aku pun ada perasaan jugak. Aku pun manusia. Tolonglah jaga perasaan aku sama. Kbye.